sobota, 26 października 2013

Drogi czytelniku #1

No witaj , dzisiaj miałam fajny dzień . Wstałam o godzinie 10 i do południa siedziałam w pidżamie , jak ja to kocham <3 . Po 13 już byłam u przyjaciółki nauczyć ją trochę na gitarze . Po południu szłam do kościoła i wszystko byłoby fajnie gdyby nie to , że po różańcu katechetka przyczepiła się do mojego stroju , przeszkadzało jej to, że miałam na sobie spodenki pomijając już fakt , że były one na leginsach :/ . I pomińmy też fakt , że spodnie miałam dopiero co wyprane, co za tym idzie były mokre i jak bym je założyła rozchorowałabym się , no ale cóż.Po powrocie do domu pograłam trochę na gitarze i pośpiewałam na www.ising.pl . Po tym odstresowaniu się po niemiłej sytuacji w kościele obejrzałam dwu godzinny serial XD.
Umyłam się i teraz piszę tego posta :) . Sajonara :* .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz