poniedziałek, 28 października 2013

Drogi czytelniku #3

No heej !! Co tam u ciebie czytelniku ? Ja dzisiaj mimo to , że położyłam się dosyć późno i wstałam o godzinie 6:20 to się wyspałam co mnie bardzo cieszy bo nie mam problemu z wcześniejszym wstawaniem niż zwykle :-) . Byłam w szkole dziś tylko do 13:30 bo nie mogłam zostać na rzadne dodatkowe :-) . Jak codzinnie w ostatnim czasie byłam w kościele a po kościele usiadłam się do lekcji . Wieczór nie obył by się bez ulubionego serialu <3 . Podczas serialu zaczęłam się uczyć z historii , a tak w woli scisłości to tylko notatki ;-) . Nauczyć się muszę na środę , no niestety . Siedziałam przy tych książkach prawie do teraz.  I jestem przez to padnięta . Ja idę już spać wam życzę kolorowych snów , karaluchy pod poduchy ... itd. Sajonara :*

2 komentarze: