czwartek, 26 grudnia 2013

Drogi czytelniku #10 czyli podsumowanie roku :D

Ho ho ho!!! Witam was w drugi dzień świąt, postanowiłam podsumować swój rok, mimo że się jeszcze nie zakończył ale ja wyprzedzę trochę czas ponieważ najbliższe dni mam już zaplanowane a jak by nie patrzył to za 4 dni kończy się ten rok. Aby sobie ułatwić sprawę przygotowałam kilka kategorii oraz pytań.

                                                     1. Dominujące uczucie na 2014 r.?
oby był lepszy niż poprzedni i żeby było w nim mniej trosk.

            2. Co zrobiłaś po raz pierwszy w 2013 r. ?      
po raz pierwszy poszłam na pielgrzymkę i jest to też automatycznie najlepsze wydarzenie tego roku i założyłam                                                                          bloga 

                                                 3. Co zrobiłaś ponownie w 2013 r. po długiej przerwie? 

                                         ponownie po długiej przerwie zaczęłam dość nałogowo robić zdjęcia 

                                                       4. Czego nie zrobiłaś w 2013 r. 
                  nie mam chyba czegoś takiego czego w tym roku nie zrobiłam choć przykładowo chciałam 

5.Powiedzenie roku.

nie wiem czy to ważne i niech ci Bóg w dzieciach wynagrodzi (wtajemniczeni będą wiedzieć o co chodzi)



6. Przytyłaś czy schudłaś?
schudłam :D

7. Miasto roku
zdecydowanie Częstochowa :P



8. Odwiedzone miejsca
Polska: Sól k Żywca , Żywiec , Koniaków, Milówka , Kraków, Zakopane, Lidzbark, Świedziebnia, Rogowo, Cyprianka, Chodecz, Mazew, Wartkowice, Wola Czarnyska, Łask, Magdalenów, Brzeźnica Stara, Częstochowa, Włocławek, Warszawa, Gdańsk, Jantar, Krynica Morska,
Czechy przez które tak naprawdę tylko przejeżdżałam 
Słowacja: Orawice



9.Włosy dłuższe czy krótsze?
Dłuższe i to nawet dużo :)

10. Wizyty w szpitalu?

Były i to wiele zaczynając na styczniu kończąc na grudniu. Jak nie babcia to Darek jak nie Darek to Asia i zawsze ktoś ,ale takie już jest życie.


11. Miłość?
tak i to wakacyjna trzymająca do teraz :D



15. Z kim spędziłaś najpiękniejsze chwile?
Z przyjaciółmi i ludźmi poznanymi na pielgrzymce :)  

16.2013 jednym słowem.


zwariowany


I myślę, że to byłoby to na tyle i więcej przemyśleń dotyczących niektórych osób zostawię dla siebie i może kiedyś się dowiecie o co chodzi ;). 


2 komentarze:

  1. Fajne podsumowanie i bardzo ciekawy pomysł na post :3.
    Obserwujemy?Jeśli tak to zaobserwuj mój blog ,wtedy ja zrobię to samo :3
    http://dont-benormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń