niedziela, 22 grudnia 2013

Drogi czytelniku #6

Ho ho ho!!! Coraz bliżej święta. :-) Tak naprawdę jutro zaczyna nam się długa przerwa świąteczna. Wszyscy oczywiście skaczą z radości. Ja również. Wreszcie od niepamiętnego czasu się wyśpię, hehe. Wczoraj miałam urodziny, dlatego w piątek zaprosiłam do siebie trzy przyjaciółki (w zasadzie cztery ale jedna nie mogła przyjść, nie wnikam :c). Wczoraj u taty też miałam imprezkę :-D. Gdzieś tam na dole będzie zdjęcie tortu (mniam). W piątek była wigilia klasowa i aż się łezka w oku kręci gdy się pomyśli, że to już ostatnia w tym gronie, tym bardziej, że pomimo wielu zgrzytów w klasie bardzo się ze sobą zżyliśmy, mimo tego, że na początku roku doszedł do naszej klasy nowy chłopak to i on został w naszej klasie dobrze przyjęty. Ktoś mądry kiedyś powiedział, że "Wszystko co dobre się kończy". I tego się trzymajmy. Wczoraj też miałam wigilię scholi i ministrantów. Była bardzo miła atmosfera, może dla tego, że siedziałam w gronie dosyć bliskich mi osób, z którymi mogłam o wszystkim porozmawiać. Dzisiaj stroiłam choinkę więc poczułam atmosferę świąt <3. Dwa dni i święta, Yupii . Ja już na dzisiaj kończę i zostawiam was ze zdjęciami, Sajonara :* .
torcik z piętnastką mniam <3
choinka :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz