środa, 25 grudnia 2013

Drogi czytelniku #9 , Pierwszy dzień świąt.

Ho ho ho!!! Pierwszy dzień świąt jest już od kilku lat u mnie dniem niewyspanym. Na 12:00 w nocy pasterka śpię 5 godzin i idę na 9:00 do kościoła , bycie gitarzystką w scholi w końcu do czegoś zobowiązuje :-D. i około godziny 11:00 jadę do taty i odbieram prezenty. Dzisiaj pojechaliśmy z całą rodzinką czyli mój tata , siostra, ciocia i przyszły wujek, chrzestna i wujek oraz kuzyn z kuzynką. I było pełne mieszkanie ludzi. Dorośli jak dorośli, oprócz kierowców, sobie popili a my się z nich śmieliśmy bo jak się upili to gadali śmieszne rzeczy i wspominali jak to byli piękni i młodzi ;). Oczywiście jak to ja zapomniałam swoich prezentów zabrać od taty. Dlatego pojutrze wiedząc, że nic ciekawego się działo nie będzie to pojawi się post o moich prezentach świątecznych ... i urodzinowych. A jutro podsumuję swój rok według wielu kategorii. Tak, a teraz jestem w domciu i mi każą się opiekować braciszkiem ;). Dlatego też kończę pisanie i idę do drugiego pokoju ;) Ja się z wami żegnam i życzę dobrego odpoczynku jeszcze dla niektórych tylko przez jeden dzień a dla uczniów, tak jak ja, do 7 stycznia ;-)
PS. Tak jeszcze chciałam dodać żebyście komentowali i dodawali do obserwowanych , byłabym wdzięczna , gdyż miałabym na czysto ile osób czyta mojego bloga ;)

3 komentarze:

  1. Super wygląd :DD
    Czekam na kolejnego posta! :)
    http://opinie-telefonow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciała chodzić na shole, :D

    http://brawn-and-blond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego nie należysz do niej ? Jeżeli ja czegoś chcę będę dążyć do tego tag długo aż to osiągnę ;)

      Usuń