niedziela, 8 grudnia 2013

Drogi czytelniku #5 czyli witam po długiej przerwie :)

No hej miśki :3 , więc mamy już zimę czas refleksji i takich moich prywatnych przemyśleń . Do tej pory miałam bardzo mało czasu dla siebie samej a co dopiero na prowadzenie bloga . No przykro mi i was tego miejsca bardzo ale to bardzo przepraszam , nauka niestety jest ważniejsza tym bardziej , że w tym roku będę wybierać nową szkołę i te ocenki jednak powinny być trochę lepsze niż w pozostałych latach . Jestem w tej dobrej sytuacji , że już wiem co chcę robić w życiu , co za tym idzie mam wybraną szkołę , do której idę po gimnazjum . Nie wiem z czym to się wiąże ale w zimę mam więcej czasu dla siebie , co za tym idzie więcej czasu dla was :) . Zapraszam was na mojego drugiego bloga , który jest o nieco innej tematyce i jest on mi bliższy , nie tylko dla tego że mam go dłużej ale jest on o moich zainteresowaniach  : http://balbineczka.blogspot.com/ . Mam na tą zimę dość dużo planów , również dotyczących bloga i jego rozwijania i urozmaicania . Tak więc na tym chyba już będę kończyć bo temat myślę ,że wyczerpany . Sajonaraa :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz