środa, 8 stycznia 2014

Drogi czytelniku #13


No hej, hej. Co tam u was ? Ja wraz z nowym rokiem postanowiłam zmienić coś w swoim życiu i ... zaczęłam ćwiczyć. Obecnie robię treningi z wyzwania na facebooku : https://www.facebook.com/events/405560479547439/declines/
Zapraszam do dołączania się wcale nie takie trudne ćwiczenia ale są wyczerpujące. 
Mam nadzieję, że wytrwam chociaż do końca stycznia, czyli do końca trwania eventu :). Trzymajcie za mnie kciuki. Ja jakieś pół godzinki temu skończyłam dzisiejsze cardio. A od wiosny, już takiej prawdziwej zacznę biegać, żeby do wakacji wzmocnić nogi przed pielgrzymką. Wiem, że nie będzie łatwo bo nie lubię biegać, ale motywacja będzie : brak zakwasów na pielgrzymce. A tak w ogóle to moja psiapsiuła ma bluzę z napisem oops XD . Wszyscy się z tego śmieją, ale bluza jest bardzo ładna. I przywodzi na myśl fajne wspomnienia z minionego roku. <3 .

 Jakie macie postanowienia na ten rok ? Ja na pewno chcę zadbać o swoją formę fizyczną i przydałoby się zrzucić trochę brzucha :). Trzeba też zdać dobrze egzaminy i dostać się do dobrej szkoły, mam chęci na biologiczno-medyczną w Ciechanowie, ale nie wiem czy dam radę podciągnąć się z biologi. Na razie są plany, ciekawe tylko co z tych planów wyjdzie. Plany są po to żeby je realizować.
Ostatnie trzy dni siedziałam nad pracą na konkurs z religii. Katechetka zgłosiła mnie mimo, że nie chciałam XD. Takie życie, ale w końcu się z tą pracą uporałam i pomijam fakt, że nie zajmuje wyznaczonych trzech stron tylko dwie i kawałek, ale tematy takie, że nie dało się napisać więcej :(. 
A tak się muszę wam trochę pochwalić nie miałam problemu z przestawieniem się w dacie na 2014 z 2013, jeśli wiecie o co chodzi. To ja się z wami żegnam , bo jeszcze trzeba zrobić z historii i iść wstać bo trzeba rano wstać :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz