niedziela, 2 lutego 2014

Drogi czytelniku #15 czyli podsumowanie stycznia!

Hej, hej. Stwierdziłam ostatnio, że będę podsumowywała każdy miesiąc tego roku : ).
Na początku roku nic się nie działo, ponieważ do 7.01 miałam przerwę świąteczną. Jak wróciliśmy do szkoły od razu zaczęło się poprawianie ocen, klasówki, kartkówki i uczenie się po oczach żeby mieć jak najlepsze oceny i wyszło na to że mam średnią 4.21 :). Jestem szczęśliwa bo mam szansę na świadectwo z czerwonym paskiem. Tak swoją drogą to byłam na swojej wywiadówce heheh, takie trolololo. Najwięcej nauki miałam w ostatnim tygodniu przed feriami.Każdego dnia po dwie kartkówki lub kartkówka klasówka. Jeśli dobrze pamiętam to tylko w piątek dali nam już spokój. Ostatni tydzień stycznia minął mi na odpoczynku, spaniu do 10. i czytaniu książek. Chyba przez cały styczeń codziennie graliśmy w domu w tysiąca i zaczęłam wygrywać. I to by było na tyle. Zostawiam was z kilkoma zdjęciami z tego miesiąca. Papatki :*.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz