piątek, 14 lutego 2014

Drogi czytelniku #17 WALENTYNKI

Hej, hej. Mamy walentynki, byłam u J. z P. :). Razem z dziewczynami oglądałyśmy horrory <3 . W końcu doszło do tego, że z czterech włączonych filmów obejrzałyśmy jeden :). Filmem tym był ( werble ) Koszmar z ulicy wiązów. Film zrobił na mnie duże wrażenie. Kurcze były momenty, w których naprawdę wciskało w oparcie :). Miałam dzisiaj jakiegoś dziwnego doła ale dziewczyny potrafiły sobie nawet z nim poradzić i poprawić mi humor :) . Jutro mam próbę scholi na 10:00, nie wyśpię się, smuteczeg. Nawet chyba dzisiaj nie zasnę :-/. A jak wy spędzacie to piękne święto ? Myślę, że dzisiaj mogą świętować nie tylko zakochani :-) . A wy jakie macie refleksje co do tego ? Ja kochani idę spać :3 . Wszystkiego najlepszego i znalezienia tej swojej drugiej połówki. :) Dobranoc <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz