niedziela, 2 marca 2014

Drogi czytelniku #19

No hej, hej. Więc około godzinę temu wróciłam z Częstochowy. Chciałam wam na bieżąco zdać relacje. Około godziny 6:00 wyjechaliśmy w Częstochowie byliśmy około 11:20. Zaraz po ogarnięciu się na parkingu poszliśmy na własną Drogę Krzyżową wałami Jasnogórskimi. Po Drodze Krzyżowej mieliśmy 2 godziny czasu wolnego. Bardzo dużo Jasnej pokazałam D.. Na godzinę 14:00 był różaniec całej naszej diecezji a około godziny 15:00 rozpoczęło się spotkanie z egzorcystą, który bardzo fajnie potrafił dotrzeć do młodzieży tak aby wszyscy go zrozumieli a w szczególności przytoczony fragment z Pisma Św.. Mieliśmy 45 minut czasu wolnego i zaczęła się msza św.. Około godziny 19:00 wyjechaliśmy z Częstochowy. Widziałam się na Jasnej z wieloma znajomymi głównie z naszej miejscowości ale po prostu jechali z inną szkołą. Logiczne. Widziałam się też z dwoma znajomymi z pielgrzymki co mnie bardzo ucieszyło. Na Jasnej Górze zrobiliśmy małą niespodziankę siostrze D., która była z grupą z Torunia a przez długo czas była u nas na parafii i uczyła w szkole podstawowej. Ogólnie cały wyjazd będę dobrze wspominać. Mimo, że był to wyjazd dla tegorocznych maturzystów :). Zostawiam was z fotkami a ja tym czasem szykuję się do spania bo trzeba rano wstać na 9:00, a w zasadzie pół godziny wcześniej na, mszę świętą . Dobranoc
widok z wieży 


ogólnie dużo zdjęć jest robionych na wieży


kościół w Kiedrzyniu ,Jak się mylę to mnie poprawcie :)















Jasna nocą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz