poniedziałek, 10 marca 2014

Drogi czytelniku #20 wtorkowy spacerek :D

No hej w tamtym tygodniu przeszłyśmy się z D. na spacer, wzięłam aparat gdyż zdjęcia były jego główną przyczyną : D . Mam kilka zdjęć swoich, które spokojnie bez waszego wystraszenia mogę wstawić : ). Jakoś ostatnio nie mam weny na pisanie do was, kończą mi się tematy na drugim blogu. Zresztą muszę się wam pochwalić, że zaczęłam systematycznie ćwiczyć no i muszę powiedzieć, że efekty zaczynają się pokazywać. Jeszcze mnie czekają dzisiaj brzuszki, ale damy radę. Mam jakąś taką dużą motywację jeżeli chodzi o zmianę sposobu życia : D. Można powiedzieć, że zwyczajnie idzie wiosna. W piątek byłam na zawodach w piłce nożnej i zajęłyśmy z dziewczynami trzecie miejsce a trzeba zaznaczyć, że są to rozgrywki ligowe. Ja już na dzisiaj kończę te swoje wywody i zostawiam was ze zdjęciami. Narazie :*








2 komentarze:

  1. Dendrofilia? Oj, to jest problem. Niezła dupcia, brałbym. Kurcze niczym top model. ARR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha :D , nie cierpię na dendrofilię a do top model dużo mi brakuje :d

      Usuń