sobota, 31 maja 2014

Drogi czytelniku #27 tag: TMI - too much information

No hejka :) Dzisiaj przychodzę do was ze starym już tagiem. Zrobiło już go wiele vlogerek jak i blogerek, więc ja już chyba ponownie ostatnia robię ten tag.
 PYTANIA:
 1. Co masz na sobie ?
 Jeansy i luźną, szarą bluzkę z croppa.
 2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana ?
 Żeby to raz
 3. Czy kiedykolwiek miałaś 'straszne zerwanie' ?
 nie
 4. Ile masz wzrostu ?
 160
 5. Ile ważysz ?
 50 kg
 6. Jakieś tatuaże ?
 nie
 7. Jakiś piercing ?
 kolczyki w uszach, w przyszłości jeszcze jakieś dziurki w uszach, może tunele i kolczyk w wardze.
 8. OTP ? (one true pairing) 
 *czyli jakaś ulubiona para filmowa/telewizyjna itp.*
 nie mam takiej
 9. Ulubiony program (serial) ?

 10. Ulubione zespoły ? 
 Dżem, Bednarek, Na ostatnią chwilę
 11. Coś, czego Ci brakuje ? 
 Czasu wolnego
 12. Ulubiona piosenka ?

  jedna z wielu
 13. Ile masz lat ?

 15 w grudniu sweet sixteen
 14. Znak zodiaku ? 
 strzelec
 15. Czego szukasz u partnera ?
 miłości
 16. Ulubione cytaty ?
  "A man can be destroyed but not defeated." (Człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać.) Ernest Hemingway
 "Każdy powinien mieć kogoś, z kim mógłby szczerze pomówić, bo choćby człowiek był nie wiadomo jak dzielny, czasami czuje się bardzo samotny." Ernest Hemingway "Komu bije dzwon"
 "Człowiek, ponieważ poświęca swoje zdrowie by zarabiać pieniądze. Następnie poświęca swoje pieniądze by odzyskać zdrowie. Oprócz tego jest tak zaniepokojony swoją przyszłością, że nie cieszy się z teraźniejszości. W rezultacie nie żyje ani w teraźniejszości, ani w przyszłości. Żyje tak, jakby nigdy nie miał umrzeć, po czym umiera tak na prawdę nie żyjąc." Dalajlama
 "Ale ja to robię dokładnie - pomyślał stary. - Tylko że nie mam już szczęścia. Chociaż kto wie? Może dzisiaj? Każdy dzień jest nowym dniem. Lepiej jest mieć szczęście. Ale ja wolę być dokładny. Bo wtedy, jak szczęście przychodzi, jesteś gotów."
 17. Ulubiony aktor ?
 brak :D
 18. Ulubiony kolor ?
 Czarny i czerwony nie potrafię między nimi wybrać
 19. Głośna muzyka czy cicha ?
 Cicha
 20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna ?
 Na fotel
 21. Jak długo zajmuje Ci prysznic ?
 15 minut 
 22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ?
 około pół godziny 
 23. Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce ?
 nie 
 24: TURN ON - Co Cię kręci/Co Ci się podoba u chłopców?
 Śliczne oczy, najlepiej niebieskie ^^
 25. TURN OFF - Co Ci się nie podoba u chłopców?
 zachowanie w stylu "co to nie ja"
 26. Powód dla którego dołączyłaś do blogosfery ?
 Zawsze podobało mi się jak dziewczyny pisały o tym co je interesuje, później trafiłam na vlogi na youtube, przez pewien czas chciałam nawet nagrywać filmiki na yt ale zawsze bałam się reakcji ludzi jak ktoś by mnie rozpoznał w szkole. Postanowiłam więc pozostać trochę bardziej anonimowa i poprowadzić bloga oraz dopełniający go kanał na youtube. Linki do blogów podalam tylko najbardziej zaufanym osobom.
 27. Czego się boisz ?
 ciemności i choroby 
 28. Kiedy ostatnio płakałaś ?
 tydzień temu 
 29. Kiedy ostatnio powiedziałaś że kogoś kochasz ? 
 około półtorej tygodnia temu 
 30. Co oznacza Twój blogname ?
 laleczka1221 od małej dziewczynki zawsze chciałam wyglądać jak laleczka :D
 31. Ostatnia przeczytana książka ?
 "Dywizjon 303"
 32. Książka, którą aktualnie czytasz?
 "Stary człowiek i morze"
 33. Co ostatnio oglądałaś ?
 WWE właśnie w tej chwili :D
 34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś ?
 Siostra
 35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś SMS'a ?
 koleżanka
 36. Ulubiona potrawa ?
 Mmmm. Łatwiej byłoby wymienić to czego nie lubię. Ale jak już wybrać to gołąbki i pomidorówka. Nie mogę jeszcze zapomnieć o spagetti. 
 37. Miejsce, które chcesz odwiedzić ?
 Paryż, Londyn, I ogólnie chciałabym zwiedzić Azję, którą zarazili mnie Mańki swoją drogą polecam ich kanał na youtube ( https://www.youtube.com/user/maniekRODZINKA )
 38 Ostatnie miejsce w którym byłaś ?
 kuchnia   :D badumts... A tak serio to byłam u siebie w domu a teraz jestem u taty badumts... :D
 39. Czy ktoś Ci się teraz podoba ?
 tak
 40. Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś ?
 nie pamiętam
 41. Ostatnio kiedy ktoś Cię obraził ?
 sobota w ubiegłym tygodniu 
 42. Ulubiony smak słodki ?
 kwaśne żelki :D badumtss...
 43. Na jakich instrumentach grasz ?
 na nerwach, gitarze, flecie, harmonijce ustnej, umiem również na keybordzie czy jak kto woli na pianinie 
 44. Ulubiona część biżuterii ?
 kolczyki
 45. Ostatni uprawiany sport ?
 jazda na rowerze
 46. Jaka piosenkę ostatni śpiewałaś ?
 Hallelujah po polsku :D
 47. Ulubiony teks na podryw ?
 Pochodzisz z Alaski? Bo tylko tam są takie laski :D albo Hej mała bolało jak spadłaś z nieba ? Bo wyglądasz jak anioł.
 48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
 Oczywiście że nie 
 49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
 Z siostrą i tatą
 50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania ? 
 http://jullieu.blogspot.com/ :) Powodzenia kochana :*
 Jeśli jakaś blogerka trafi na mój tag to również napraszam do udzielenia odpowiedzi na pytania z tagu :)
 Ja teraz mykam i widzimy się przy okazji następnego wpisu. Sajonara :*

sobota, 24 maja 2014

Drogi czytelniku #26 Po i przed przesłuchaniem, piątkowe ryby z tatą.

No hej :). Przychodzę do was poniekąd z informacjami wiążącymi się ze wczorajszym postem.  Mianowicie, byłam dzisiaj na przesłuchaniu, jednak nie byłam przesłuchiwana. Okazało się, że wiekiem nie kwalifikuję już się do PSM I stopnia, poza tym mają na ten rok szkolny tylko jedno miejsce na gitarę. Tak więc będę przesłuchiwana w innym terminie do PSM II stopnia na wokal. Mam oczywiście wielką nadzieję na to, że się dostanę. W poniedziałek mam się skontaktować z jednym z nauczycieli śpiewu, żeby dojść do porozumienia co do daty przesłuchania i czy będzie ono indywidualne (w innym terminie niż wszyscy) czy w standardowej dacie przesłuchania.
 Wczoraj tata zabrał mnie na ryby :-D, i w zasadzie to tyle. Jeszcze może dodam, że rybki nie brały a złapała się jedna płotka przez około cztery godzinki stania z wędką :). Ale ważna jest zabawa i miło spędzony czas.
 No to ja się z wami żegnam, bo nie mam więcej informacji wam do przekazania, ponieważ już wczoraj wam dużo napisałam. Papa. Dobranoc. Sajonara :*

środa, 21 maja 2014

Drogi czytelniku #25 Motywacja, przesłuchania do szkoły muzycznej i okulista

Hej, przychodzę do was w wieczornej nudzie, a nawet w zasadzie w nocnej nudzie. Post powstaje tak na prawdę przez nagły napływ weny .
Zacznę od tematu motywacji, która niestety w ostatnim czasie, czyli u końca roku szkolnego, opadła. Mam kompletny brak sił do nauki. W skrócie moje baterie się wyczerpały i coraz bardziej potrzebne są mi wakacje, podczas których naładuję fizyczne jak i duchowe akumulatory. Do upragnionego przez wszystkich czasu wakacji i urlopów zostało ok. 34 dni, więc stosunkowo krótki czas.
Jutro jadę na przesłuchanie do szkoły muzycznej I stopnia. Do szkoły tej uczęszczałam cztery lata temu i niestety byłam zmuszona zrezygnować przez trudną sytuację materialną. Historia jest taka, że mama musiała iść do pracy i nie było mnie komu wozić na zajęcia, no niestety. Co się stało to sę nie odstanie. Byłam wtedy w 6 klasie i nie bardzo mama chciała mnie puszczać samą autobusem do miasta. O 9:00 rano zaczyna się "casting" i proszę was o mentalne wsparcie. Zwyczajnie trzymajcir kciuki żeby mi dobrze poszło :-).
Zauważyłam, że coraz gorzej widzę. Jak byłam mała miałam wrodzoną dalekowzroczność dziecięcą i pani okulistka powiedziała, że wada może całkowicie zaniknąć bądź przemienić się w krótkowzroczność. Kurcze nie chcaiłabym nosić okularów. Z panią doktor umówiona jestem dopiero na 30 czerwca. Niestety polska rzeczywistość i na kasę chorych trzeba czekać.
W tej notce byłoby chyba na tyle. Ja zmykam. Jakieś przypadkowe błędy mi wybaczcie bo na prawdę jestem zmęczona. Dobranoc kotki :-*

Drogi czytelniku #24 Rekrutacja, luźne lekcje, zbliżający się bal.

No hej, piszę do was dzisiaj ze szkoły. Naszła mnie wena więc postanowiłam do was napisać.
Jak część z was pewnie wie w tym roku kończę gimnazjum. W Poniedziałek zaczęła się rekrutacja.Dzisiaj jadę po 5 lekcjach złożyć podania do dwóch liceów. Kierunki, w których chciałabym się kształcić są ściśle związane z biologią i chemią. W p rzyszłości chciałabym być dermatologiem, alergologiem albo fizjoterapeutą i pracować ze zwierzętami np. leczyć za pomocą koni.
Dzisiaj nie ma w szkole połowy klasy więc lekcje są luźne. Na matematyce robiliśmy test na inteligencję a na niemieckim właśnie oglądamy film, mielibyśmy biologię ale od miesiąca nie ma nauczycielki i tylko zawsze jakieś zastępstwa, albo na późniejszą godzinę. Osobiście zostaję jeszcze aby na dwóch lekcjach i też bardzo luźnych, został mi angielski i religia. Żaden nauczyciel nie zrobi normalnej lekcji z 8 osobami.
Za niedługo bal gimnazjalny, który miał być na sali bankietowej 10 km od szkoły i w ostatnim momencie mama kolegi postanowiła zmienić nasze szyki i jest u nas na sali gimnastycznej, i salę oczywiście trzeba udekorować, wszystko ustawić a rodzice będą robić jako obsługa i alkomaty :-). Oczywiście wszyscy wiedzą, że niektórzy z naszych rówieśników nie będą spożywać alkoholu ale większość tak, tylko z tego co mi wiadomo rodzice będą stawiać napoje po naszym polonezie albo na króciutko przed nim. Więc współczuję tym, którzy będą chcieli wnieść procenty.
Nawiązując do balu odbędzie się w piątek 13 czerwca, sukienka kupiona a fryzjerka umówiona i na mojej głowie zagości kokarda z włosów.
Za około trzy tygodnie jadę na Lednicę więc będzie już fajnie. Szczerze mówiąc nie mogę doczekać się tegorocznej pielgrzymki na Jasną Górę, tej atmosfery, wspaniałych ludzi oraz doświadczeń z nią związanych.
Już tylko 36 dni do wakacji teraz ten czas już szybko zleci i będziemy się cieszyć czasem wolnym, wypoczynkiem i spaniem do południa oraz chodzeniem spać późną nocą :-) .
Hmm . Chyba wyczerpały mi się tematy i wena również. Papa :*