sobota, 24 maja 2014

Drogi czytelniku #26 Po i przed przesłuchaniem, piątkowe ryby z tatą.

No hej :). Przychodzę do was poniekąd z informacjami wiążącymi się ze wczorajszym postem.  Mianowicie, byłam dzisiaj na przesłuchaniu, jednak nie byłam przesłuchiwana. Okazało się, że wiekiem nie kwalifikuję już się do PSM I stopnia, poza tym mają na ten rok szkolny tylko jedno miejsce na gitarę. Tak więc będę przesłuchiwana w innym terminie do PSM II stopnia na wokal. Mam oczywiście wielką nadzieję na to, że się dostanę. W poniedziałek mam się skontaktować z jednym z nauczycieli śpiewu, żeby dojść do porozumienia co do daty przesłuchania i czy będzie ono indywidualne (w innym terminie niż wszyscy) czy w standardowej dacie przesłuchania.
 Wczoraj tata zabrał mnie na ryby :-D, i w zasadzie to tyle. Jeszcze może dodam, że rybki nie brały a złapała się jedna płotka przez około cztery godzinki stania z wędką :). Ale ważna jest zabawa i miło spędzony czas.
 No to ja się z wami żegnam, bo nie mam więcej informacji wam do przekazania, ponieważ już wczoraj wam dużo napisałam. Papa. Dobranoc. Sajonara :*

2 komentarze:

  1. Kocham ciebie i twojego bloga twoje wszystkie wpisy wszystkie filmy i zdjęcia, i do tego jesteś taka piękna.
    PS:wydaje mi się czy ty byłaś w top model.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie byłam w top model ;), fajnie, że ktoś czyta tego bloga :D, dzięki :)

      Usuń