sobota, 31 maja 2014

Drogi czytelniku #27 tag: TMI - too much information

No hejka :) Dzisiaj przychodzę do was ze starym już tagiem. Zrobiło już go wiele vlogerek jak i blogerek, więc ja już chyba ponownie ostatnia robię ten tag.
 PYTANIA:
 1. Co masz na sobie ?
 Jeansy i luźną, szarą bluzkę z croppa.
 2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana ?
 Żeby to raz
 3. Czy kiedykolwiek miałaś 'straszne zerwanie' ?
 nie
 4. Ile masz wzrostu ?
 160
 5. Ile ważysz ?
 50 kg
 6. Jakieś tatuaże ?
 nie
 7. Jakiś piercing ?
 kolczyki w uszach, w przyszłości jeszcze jakieś dziurki w uszach, może tunele i kolczyk w wardze.
 8. OTP ? (one true pairing) 
 *czyli jakaś ulubiona para filmowa/telewizyjna itp.*
 nie mam takiej
 9. Ulubiony program (serial) ?

 10. Ulubione zespoły ? 
 Dżem, Bednarek, Na ostatnią chwilę
 11. Coś, czego Ci brakuje ? 
 Czasu wolnego
 12. Ulubiona piosenka ?

  jedna z wielu
 13. Ile masz lat ?

 15 w grudniu sweet sixteen
 14. Znak zodiaku ? 
 strzelec
 15. Czego szukasz u partnera ?
 miłości
 16. Ulubione cytaty ?
  "A man can be destroyed but not defeated." (Człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać.) Ernest Hemingway
 "Każdy powinien mieć kogoś, z kim mógłby szczerze pomówić, bo choćby człowiek był nie wiadomo jak dzielny, czasami czuje się bardzo samotny." Ernest Hemingway "Komu bije dzwon"
 "Człowiek, ponieważ poświęca swoje zdrowie by zarabiać pieniądze. Następnie poświęca swoje pieniądze by odzyskać zdrowie. Oprócz tego jest tak zaniepokojony swoją przyszłością, że nie cieszy się z teraźniejszości. W rezultacie nie żyje ani w teraźniejszości, ani w przyszłości. Żyje tak, jakby nigdy nie miał umrzeć, po czym umiera tak na prawdę nie żyjąc." Dalajlama
 "Ale ja to robię dokładnie - pomyślał stary. - Tylko że nie mam już szczęścia. Chociaż kto wie? Może dzisiaj? Każdy dzień jest nowym dniem. Lepiej jest mieć szczęście. Ale ja wolę być dokładny. Bo wtedy, jak szczęście przychodzi, jesteś gotów."
 17. Ulubiony aktor ?
 brak :D
 18. Ulubiony kolor ?
 Czarny i czerwony nie potrafię między nimi wybrać
 19. Głośna muzyka czy cicha ?
 Cicha
 20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna ?
 Na fotel
 21. Jak długo zajmuje Ci prysznic ?
 15 minut 
 22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ?
 około pół godziny 
 23. Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce ?
 nie 
 24: TURN ON - Co Cię kręci/Co Ci się podoba u chłopców?
 Śliczne oczy, najlepiej niebieskie ^^
 25. TURN OFF - Co Ci się nie podoba u chłopców?
 zachowanie w stylu "co to nie ja"
 26. Powód dla którego dołączyłaś do blogosfery ?
 Zawsze podobało mi się jak dziewczyny pisały o tym co je interesuje, później trafiłam na vlogi na youtube, przez pewien czas chciałam nawet nagrywać filmiki na yt ale zawsze bałam się reakcji ludzi jak ktoś by mnie rozpoznał w szkole. Postanowiłam więc pozostać trochę bardziej anonimowa i poprowadzić bloga oraz dopełniający go kanał na youtube. Linki do blogów podalam tylko najbardziej zaufanym osobom.
 27. Czego się boisz ?
 ciemności i choroby 
 28. Kiedy ostatnio płakałaś ?
 tydzień temu 
 29. Kiedy ostatnio powiedziałaś że kogoś kochasz ? 
 około półtorej tygodnia temu 
 30. Co oznacza Twój blogname ?
 laleczka1221 od małej dziewczynki zawsze chciałam wyglądać jak laleczka :D
 31. Ostatnia przeczytana książka ?
 "Dywizjon 303"
 32. Książka, którą aktualnie czytasz?
 "Stary człowiek i morze"
 33. Co ostatnio oglądałaś ?
 WWE właśnie w tej chwili :D
 34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś ?
 Siostra
 35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś SMS'a ?
 koleżanka
 36. Ulubiona potrawa ?
 Mmmm. Łatwiej byłoby wymienić to czego nie lubię. Ale jak już wybrać to gołąbki i pomidorówka. Nie mogę jeszcze zapomnieć o spagetti. 
 37. Miejsce, które chcesz odwiedzić ?
 Paryż, Londyn, I ogólnie chciałabym zwiedzić Azję, którą zarazili mnie Mańki swoją drogą polecam ich kanał na youtube ( https://www.youtube.com/user/maniekRODZINKA )
 38 Ostatnie miejsce w którym byłaś ?
 kuchnia   :D badumts... A tak serio to byłam u siebie w domu a teraz jestem u taty badumts... :D
 39. Czy ktoś Ci się teraz podoba ?
 tak
 40. Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś ?
 nie pamiętam
 41. Ostatnio kiedy ktoś Cię obraził ?
 sobota w ubiegłym tygodniu 
 42. Ulubiony smak słodki ?
 kwaśne żelki :D badumtss...
 43. Na jakich instrumentach grasz ?
 na nerwach, gitarze, flecie, harmonijce ustnej, umiem również na keybordzie czy jak kto woli na pianinie 
 44. Ulubiona część biżuterii ?
 kolczyki
 45. Ostatni uprawiany sport ?
 jazda na rowerze
 46. Jaka piosenkę ostatni śpiewałaś ?
 Hallelujah po polsku :D
 47. Ulubiony teks na podryw ?
 Pochodzisz z Alaski? Bo tylko tam są takie laski :D albo Hej mała bolało jak spadłaś z nieba ? Bo wyglądasz jak anioł.
 48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
 Oczywiście że nie 
 49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
 Z siostrą i tatą
 50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania ? 
 http://jullieu.blogspot.com/ :) Powodzenia kochana :*
 Jeśli jakaś blogerka trafi na mój tag to również napraszam do udzielenia odpowiedzi na pytania z tagu :)
 Ja teraz mykam i widzimy się przy okazji następnego wpisu. Sajonara :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz