piątek, 6 czerwca 2014

Drogi czytelniku #28 Przygotowania na Lednicę itd.

No hej, hej. Mam dzisiaj wenę do tego, żeby coś napisać. Ostatnio dużo się u mnie dzieje.
 Dzisiaj byłam ze szkołą na operetce pt. "Gejsza" wystawianej przez PSM w Mławie. Cały spektakl mogę opisać jednym słowem :niesamowity.
 Jutro jadę na Lednicę, jadę pierwszy raz. Piszcie kto będzie ;) bardzo chciałabym się tego dowiedzieć :-D.
Muszę wstać o 5:30 no ale sama się na to pisałam. Już się nie mogę doczekać :). Nie wiem czy dzisiaj w ogóle zasnę. Już jestem spakowana tak więc tylko się rano obudzić i bez problemów wstać z łóżka. Na moje szczęście mam kochaną babcię, która przyjdzie i mnie ściągnie choćby siłą z pod pierzyny ;). Jak wrócę i będę wiedziała co mi się przydało a co nie to nagram dla was filmik w stylu : Co zabrać na Lednicę. Ja w tym roku miałam duży dylemat co do tego co zabrać. Szukałam w internecie niestety znalazłam nie dużo. Wiem, że za rok również będą osoby, które pojadą po raz pierwszy i być może będą mieć ten sam problem i dla tych osób nagram ten film. :)
 No to ja już uciekam i zostawiam was z moimi słowami ;). Ja się muszę wyspać papapa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz