piątek, 30 października 2015

Drogi czytelniku #39 czyli ja tu jeszcze jestem !

No heej :)
 Wiem, że może być to dziwny widok zobaczyć mój nowy post biorąc pod uwagę datę dodania ostatniego ale chcę reaktywować bloga. Wiem, ktoś kto czyta moje wpisy od początku może uznać, że nic z tego nie będzie, bo pisałam to już wiele razy. Mam nadzieję, że tym razem będzie inaczej. Chciałabym, żeby było inaczej. Skoro zaczynam ponownie to chcę zacząć z nowym zapałem i służy temu między innymi nowy wygląd bloga.
 Oczywiste jest to, że nie zawsze będę miała czas, żeby usiąść i coś napisać dlatego mogą pojawić się jakieś obsuwki <postaram się dobrać jakieś dwa lub trzy dni, w których będą się pojawiały posty> o tym, w jakich dniach będą pojawiały się te posty poinformuję was w najbliższych dniach, no przynajmniej się postaram. Lekkie osunięcia będą mogły się pojawiać ze względu na to, że jestem w drugiej klasie liceum na bio-chemie co się równa prawie zupełnemu brakowi czasu :D
 Postaram się w swoich postach przynajmniej raz w tygodniu poruszyć jakiś ciekawy temat, żeby to nie była tylko relacja z mojego życia, wiem że to nie zawsze jest interesujące, dlatego chcę wprowadzić coś nowego. I to chyba w tym poście wszystko :) Papatki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz