poniedziałek, 2 listopada 2015

Drogi czytelniku #40 czyli o tym jak stałam się molem książkowym.

Witajcie :D
W dzisiejszym wpisie chciałam podjąć temat książek ale zanim się o nich rozwinę napiszę co u mnie. Po pierwsze jak możecie zauważyć w opisie bloga ustaliłam konkretne dni, w których pojawiać się będą wpisy. W poniedziałki i czwartki postaram się podejmować jakiś konkretny temat a w soboty coś bardziej luźnego. Ostatnio trochę się przeziębiłam i bardzo boli mnie gardło, a na domiar złego dzisiaj mnie złapał straszny kaszel i rano myślałam, że się uduszę. Mimo to chciał, nie chciał musiałam jechać do szkoły chociażby po to, żeby być na biologi i chemii i na hisie, żeby przedstawić prezentację, której na koniec i tak nie przedstawiłam. W szkole istne urwanie głowy. Człowiek nie wie za co się zabrać :c ale w sumie dziś nie o tym. 
Może zacznę od tego jaka byłam kiedyś... . Jeszcze dobre trzy lata temu jakby mi ktoś powiedział, że będę z chęcią czytała książki to bym nie uwierzyła. Co więcej uznałabym to za zupełną abstrakcję, a dziś ..? Dzisiaj czytam czasami nawet kilka książek naraz. Mój zbiór powiększył się o kilka książek, i mam już plan zakupu kolejnych, tylko czekać aż w mojej kieszeni pojawią się pieniądze :D.
 W tym momencie czytam kilka książek na raz. Pierwszorzędną książką, którą chcę przeczytać, którą już czytam jest "Grey" E. L. James. Jest to ta sama autorka, która napisała serię książek "Pięćdziesiąt twarzy Greya". Książki te są świetne pod względem psychologicznym. Kolejnymi książkami jest seria książek "Harry Potter ... ". Tak wiem, że to książki, które już prawie każdy przeczytał i to dawno ale ja jakoś nigdy nie miałam zapału do tych książek, a jak się za nie zabrałam tak jestem na 4 części i zrobiłam przerwę na Greya. W ostatnim czasie wzięłam też do ręki dwie książki Reginy Brett "Bóg nigdy nie mruga" i "Jesteś cudem". Książki te już od dłuższego czasu czekają na półce i dopiero teraz znalazłam czas, żeby się za nie zabrać. 
Czytanie książek, co dziwne, sprawia mi przyjemność, na którą nie zawsze mam czas :/ 
 To by było na tyle w dzisiejszym poście. Do następnego :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz