poniedziałek, 9 listopada 2015

Drogi czytelniku #41 moja pasja

No hej. Tak wiem, że już miały się posty pojawiać regularnie ale nic od razu i muszę się znowu rozkręcić. Dziś trochę dziwny temat jak na tego bloga ale postanowiłam, że trzeba trochę zróżnicować :).
Mimo, że na pierwszy rzut oka może się wydawać, że temat jest dość adekwatny do tematyki mojego bloga to jest to trochę mylące. Dlaczego ? A dlatego, że moją pasją jest kosmetologia i wizaż. W jednym i w drugim po części już się spełniam. Jako pani kosmetolog będąc konsultantką Avon, kiedy trzeba pomóc klientce dobrać kosmetyk odpowiedni do jej skóry itp. Jako wizażystka malując do sesji zdjęciowych i nie tylko. Całą wiedzę z zakresu kosmetologi i makijażu jaką posiadam zdobyłam na własną rękę. Nikt mnie tego nie nauczył poza dziewczynami na YouTube, którym z tego miejsca dziękuję za to co robią. Do wielu rzeczy również dochodziłam i dochodzę sama. Jestem żywym przykładem na to, że jak się bardzo chce to można.
Makijaż jest moją największą pasją zaraz po muzyce. Jest to coś co pozwala mi na wyrażenie siebie, na wyrażenie w pewnym stopniu również emocji czy nastroju. Jak materiałami malarza są płótno i farby tak dla mnie twarz i kosmetyki :)
To byłoby chyba na tyle w tym temacie, może kiedyś napiszę więcej. Ale teraz idę spać.
Narazie :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz